2012-01-22

Słownik - lista przebojów. Styczeń 2012.

Tymon posługuje się polszczyzną co raz lepiej. Słowa które jeszcze do niedawna pięknie przekręcał teraz "po prostu" pięknie wymawia. Ale na szczęście jest jeszcze dużo "smaczków", które są zbyt piękne żeby się nimi nie podzielić. Poniżej lista przebojów;)

"Amaftula" - Manufaktura
"Kolfiet" - Colgate. Tymon ma dwie pasty - Colgate i Elmex. I wybór;)
"Gulitca" - gąsiennica. Gąsiennice to stwory, bez których nie istnieje żadna kąpiel, ale to temat na osobny wpis i być może wizytę u psychologa;)
"Fiotelowy" - fioletowy. Niestety z "fiotelowym" już się pożegnaliśmy:( Teraz jest już tylko prawidłowy "fioletowy"
"Fizlalanki" - filiżanki. Takie do kawy;d
"Jajatowata" - jajowata. Piłka;)
"Jadlo" - radio
"Jadlowóz" - radiowóz

No a na koniec chyba największy hicior:

"Pindol" ew. "pindolol" - po prostu...pomidor, czyli coś czego Tymon, zakochany w ketchupie i sosie pomidorowym do pizzy, zupełnie nie chce zjeść w stanie nieprzetworzonym;)

I jeszcze mój osobisty ulubieniec, czyli tekst, który usłyszałem kiedy "byłem w toalecie";)

"Tato! Wycier dupkę!"

To chyba nie wymaga tłumaczenia. Ja zrozumiałem od razu;)

4 komentarze:

  1. hehe, mama mówi: popać mamo jak pięknie sama wytrzyłam dupkę:D
    z pomidorami ma tak samo - na surowo za Boga!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miało być Maja :D nie mama ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. :)
    Prawie surowy pomidor(pociachany w kostkę i odrobinę podgrzany z przyprawami) raz udało nam się przemycić kiedy go wrzuciliśmy do tortilli razem ze smażonym mięsem:) Sprzedawaliśmy to cudo Tymonowi jako "sos pomidorowy";)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i niech się Tata słucha Syna!:D

    OdpowiedzUsuń