2010-09-18

Specjalnie dla Kasi :)

..cóż "jesienna depresja"...
Tak, tak wiem, że opiewałam tę porę roku jeszcze w ubiegłym miesiącu, ale rozmyśliłam się !!! :) Siedzenie w domu z Tymkiem należy do zajęć mało interesujących, chodzenie do parku w deszczu jest jeszcze gorsze! Zaliczamy więc place zabaw w marketach, sale zabaw... a ja bym chciała w plener, do zoo :)
W ramach walki ze skutkami aury dzisiaj wybieramy się na Festiwal Czekolady :D
Może pojawią się smaczne fotki...

Ze spraw bieżących: Tymek biega, rozbija się-jak to pięknie mówi, robi "BAAA!" i leci dalej :)

2 komentarze:

  1. :) my cierpimy z tego samego powodu + dodatkowo mamy choróbsko w natarciu. Słyszałam w 3-ce o festiwalu i zazdroszczę! kocham czekoladę i dziś na deser malinowe muffinki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nooooooo my też dołączamy się do cierpiących z barku słońca:/ moje dzieci juz kręćka w domu dostają

    OdpowiedzUsuń